Hela idén är att man får en Onebucket-hatt om man slår en hink med Taylormades nya järn Rocketbladez. Taylormade säger att det var Sean O'Hair som inspirerade till kampanjen som efter att han slagit en hink på rangen med de nya järnen direkt bestämde sig för att sticka ner dem i bagen. Taylormade hävdar att de är helt säkra på att du kommer att tycka att Rocketbladez är bättre än dina nuvarande järn bara du testar dem. 

Nu har jag inte testat klubborna själv, men kampanjen är ju iallafall kaxig och väl genomförd. Och vad man än säger om Taylormades produkter så är det ingen som slår dem på fingrarna när det kommer till att skapa en hype. Hade jag varit från Göteborg hade jag sagt: Hatten av, Taylormade!

Kampanjen gäller enbart i USA än så länge, men vill du köpa hatten (varför du nu skulle vilja ha en kycklinggul potta på huvudet) så går det att göra för 30 dollar från Taylormades amerikanska sajt.

Länkar